15 Ekim 2009 Perşembe

Ex love, I'm so sorry

İnsanlar çoğu zaman kararlar verir ve bu kararlar insanın hayatını etkiler. Bazı kararları verdiğinde bunların hayatını çok fazla etkilemediğini düşünürsün ama aslında onlar bile çok etkiler. Bir yandan da sayıca çok fazla olmayan ve açıkça görülen kararlar verirsin hayatının kalan kısımını değiştirir.

Benim şuana kadar yaşadığım bir çok şey arasında hayatımı etkileyecek ve etkilemiş olan kararların sayısı üç tanedir. Bu üç kararımın şuan için iki tanesi yanlıştı. Bazen çok geniş düşünemiyorum heralde diyorum bunları hatırladığımda. Çocukluk yaptığımı düşündürüyor bana belkide hala çocuğum bilemiyorum. Sonuçta yanlış verilmiş kararlarım şuanımı etkiliyor ve doğru olanı tercih etmiş olsaydım şuan daha güzel olurdu hayatım. '' Yaptığın şeyler hayatını daha iyi yaptı mı ? '' bu soruyu daha önceki kayıtlarımda yazmış ve kendi kendime hiç sanmıyorum diye cevaplamışken aradan geçen yedi aydan sonra cevabım şuan hiç sanmıyorum gibi yuvarlak bir cevap değilde, kesin hatları olan bir cevap; hayır oldu.


Aşşağıdaki şarkıyı dinliyorum bir kaç gündür ve sanki 'o' bana sitem ediyor gibi geliyor. Sözler o kadar 'o'nunmuş gibi ki utanıyorum şarkıyı dinlerken. Söyleyecek bir şeyim olmaması içimi parçalıyor çünkü verdiğim karar yanlıştı çünkü verdiğim karar sadece benim hayatımı değil onunkinide etkiledi ve ben bu egoistligi yapmış olmaktan utanıyorum.


Seni karanlıkta tek başına bıraktığım için,
Kendimi bir sahtekar durumuna soktuğum için,
Açıklama yapıcak bir şeyim olmadığı için,

Hiçbir şeyin aynı olmayacağını düşündüğüm için,
Aşkımızın yeniden canlanmıcağını düşündüğüm için,
Pişmanlıklarımdan bahsettiğim için,

Bir daha asla ruhunu okşuyamıcağım için,
Bir daha asla kalbinin derinliklerine inemiceğim için,
Sana yalan bile söyleyemiceğim için,

Artık çok geç olduğu için,
Bana kızıp, benden nefret ettiğin için

Çok özür dilerim.


İlgili aramalar: müzik - esra kahraman exlove -  esra -  kahraman -  exlove

3 yorum:

  1. 'bu kız senin ekslavınmıymış şimdii' dediğimi düşünsene.kdjgl

    YanıtlaSil
  2. ahaha bu mu geldi aklına yani =))

    YanıtlaSil
  3. hicbirsey icin gec kalmis sayilmazsin.hamurabideki konusmalarimizi hatirla derim ;)keske dememek icin biraz caba goster.ama once duygularini tanimla.nacizane abi tavsiyesi...

    YanıtlaSil